هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران چقدر است؟
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر می خواهید در کلاس خصوصی شرکت کنید، حتما" یکی از دغدغه های شما بحث هزینه است. همان طور که می دانید این روزها یادگیری زبان انگلیسی حتی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از ضروریات اصلی برای ایجاد ارتباطی موثر با دنیای بیرون است. واقعیت این است که شما برای تحصیل، اشتغال و یا حتی سفر به کشورهای دیگر نیاز به داشتن مهارت در زبان انگلیسی دارید. اما چه عواملی در هزینه کلاس‌های زبان انگلیسی خصوصی موثر است؟ ما قصد داریم در این مقاله از مجله دیاکو به این موضوع بپردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چه عواملی بر هزینه تدریس زبان انگلیسی خصوصی موثر است؟

یکی از سوالاتی که اغلب در ذهن متقاضیان شکل می گیرد این است که هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی بر چه مبنایی تعیین می شود. باید بگوییم که عوامل متعددی در این امر دخیل هستند که سبب می شود متقاضی شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در شهرها و موسسات متفاوت، با هزینه های مختلفی روبرو شود. یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر هزینه کلاسهای زبان انگلیسی خصوصی دارد، محل تشکیل کلاسهای خصوصی است. کلاسهای خصوصی بنا به انتخاب و نظر زبان آموز می تواند در آموزشگاه زبان انگلیسی ، منزل و یا حتی محل کار افراد و سازمان ها برگزار شود. مزیت این کار این است که دیگر احتیاجی نیست مسافتی را برای رسیدن به کلاس طی کنید. اما قطعا" این کار برای شما هزینه خواهد داشت، چراکه به این ترتیب مدرسین زبان انگلیسی می بایست هزینه ای زمانی و مالی را برای ایاب و ذهاب به محل مورد نظر شما متحمل شوند. یکی دیگر از آیتم های تاثیر گذار بر هزینه کلاسهای زبان انگلیسی خصوصی، تعداد جلساتی است که مدنظر دارید. سیاست آموزشگاه های زبان انگلیسی در این زمینه به این گونه است که هر چه با تعداد جلسات آموزشی بیشتری قرارداد خود را منعقد کنید، هزینه شما کمتر خواهد شد. با این حساب، شما می بایست برای تعداد جلسات کمتر، هزینه بیشتری را پرداخت کنید. اگر زبان انگلیسی شما در سطحی پیشرفته قرار دارد و یا قصد دارید در کلاس هایی تخصصی زبان انگلیسی مثل تافل یا آیلتس شرکت کنید، باید بدانید که هزینه این کلاس ها نسبت سطوح پایین‌تر، بالاتر خواهد بود. طبیعیست که کلاس های پیشرفته با توجه به ماهیت و درجه سختی مطالب هزینه بیشتری را برای آموزشگاه زبان انگلیسی در پی خواهد داشت. همان طور که می دانید یکی از فاکتورهای اصلی در کلاس های زبان انگلیسی خصوصی، مدرسین این گونه کلاسها هستند. وجود مدرسین با تجربه باسطح دانش بالا به همراه متد آموزشی روشمند و هدفمند به طور قطع تاثیر بسزایی در یادگیری زبان آموز خواهد شد. بنابراین، طبیعی است بین تعداد زیادی از مدرسین، این افراد هزینه بالاتری را برای کلاس های خود در نظر داشته باشند. قاعدتا" این میزان از خبرگی و دانش به آسانی بدست نیامده و برای فرد هزینه هایی دربر داشته است. اما به نظر می رسد که هزینه کردن برای مدرسینی متبحر و مطلع، ارزش خاص خود را داشته باشد. موقعیت جغرافیایی یکی دیگر از پارامترهایی است که برخی موسسات زبان انگلیسی بر اساس آن اقدام به تعیین نرخ کلاس می کنند. البته طبیعی است که در بین شهرهای بزرگ، به دلیل بالا بودن هزینه ها، شهریه این کلاس ها نسبت به شهرهای کوچکتر بیشتر باشد. اما در خود شهرهای بزرگی مانند تهران هم، بین مناطق مختلف تفاوت هزینه ای وجود دارد و با توجه به اینکه محل تشکیل کلاس یا موسسه زبان انگلیسی در بالای شهر قرار دارد یا پایین شهر، این هزینه می تواند متفاوت باشد. 

روش آموزش زبان انگلیسی

روش تدریس و متدآموزشی مدنظر موسسه برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین میزان هزینه کلاسهای خصوصی است. اینکه مدرس شما از متد و روش های به روز و جدیدی برای تدریس خود استفاده می کنند یا روش هایی قدیمی و منسوخ شده، قطعا عاملی است که می تواند در هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی موثر باشد. به این ترتیب، استفاده از روشهایی به روز و موثر در تدریس که می تواند نتیجه ای مطمئن تر به همراه داشته باشد، قطعا" هزینهبر خواهد بود. آموزشگاه ها و موسسات زبان انگلیسی بسیاری در سطح شهر وجود دارند که هر کدام نرخها و تعرفه های متفاوتی را برای کلاس های خود در نظر می گیرند. نکته مهم این است که شما باید توجه داشته باشید، هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی به شما اعلام می شود با کیفیت و خدماتی که ارائه می شود همخوانی داشته باشد. متاسفانه این روزها موسساتی دیده می شوند که بدون ارائه خدماتی که مورد انتظار زبان آموز است، صرفا" به دنبال دریافت پول از متقاضیان هستند. بنابراین، بهتر است موسسات زبان انگلیسی را انتخاب کنید که با دریافت هزینه ای معقول، عملکرد بهتری در میان سایرین دارند.

کلاس خصوصی در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو

همان طور که در مقاله چرا باید زبان انگلیسی را خصوصی خواند؟ بیان کردیم، دلایل و علل متفاوتی برای یادگیری زبان انگلیسی به روش خصوصی وجود دارد. دیاکو از جمله موسساتی است که سعی دارد طبق آخرین متد آموزشی، برنامه های آموزشی خود را با مشارکت و مشورت دفتر اموزش تنظیم کند. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو سعی داریم تا با معقول ترین هزینه، بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهیم. به منظور رفاه حال متقاضیان عزیز، کلاس های خصوصی آکادمی و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دیاکو در قالب کلاسهای یک الی چهار نفره در فضایی مجزا واقع در واحدی تحت عنوان VIP در نزدیکی مترو دکتر شریعتی ایجاد شده است. شما می توانید با استفاده از مترو به راحتی و با صرف کمترین هزینه به این واحد برسید. بنابراین، دیگر فرقی نمی کند شما در کجای تهران ساکن باشید، ما با ایجادی فضایی مناسب برای شما، نرخی عادلانه و منطقی را برای همه افراد در نظر می گیریم. برای این منظور، کلاس های خصوصی را در قالب پک های ۲۰ و۳۰ جلسه ای برای شما طراحی کرده ایم تا ضمن کاهش هزینه برای شما، یادگیری مستمر و موثرتری را تجربه کنید . با این حال چنانچه به هر دلیلی تمایل به استفاده از پک های خصوصی نداشته باشید، می توانید به صورت جلسه ای به هر تعداد که مایل باشید، اقدام به عقد قرارداد کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های خصوصی فردی یا سازمانی و همچنین هزینه دوره ها با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: